Sıkça Sorulan Sorular

 
Nasıl üye olabilirim?
 
Temalu.com.tr ana sayfasındaki “ÜYE OL” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.

Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.



 
Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?
 
Temalu online alışveriş sitemizi üye olmadan gezebilirsiniz ve alışveriş yapabilirsiniz.

 
Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
 
Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT ödeme yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

 
Hangi kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirim?
 
Sitemizden yapacağınız peşin alışverişlerde tüm yurt içi bankaların kredi kartlarını kullanabilirsiniz.

Taksitli alışverişlerde ise Axess, Bonus, Maximum, World programlarına dahil olan tüm kredi kartlarınız ile siparişlerinizi 3 taksite böldürebilirsiniz.



 
Havale/EFT ödeme yöntemini nasıl kullanırım?
 
Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Daha sonra hesabım sayfasında yer alan Havale Bildirim Formunu doldurmanız gerekmektedir.

3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.



 
Online alışverişlerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?
 
Temalu.com.tr’de güvenli alışveriş yapabilmeniz için, sitemizde 3D Secure uygulaması bulunmaktadır. 3D Secure onay sistemini kullanarak alışveriş yapan kullanıcılar, ödeme aşamasında seçim yaptıktan sonra cep telefonlarına gelen 3D Secure şifresini bankanın sanal pos ortamına girerek alışverişlerini tamamlamaktalar. Kredi kartı bilgileriniz RapidSSL ile şifrelenerek, bilgiler hiç bir şekilde sunucuda veya database'de tutulmadan direk bankaya gönderilir. Kredi kartı bilgileri 256 Bit şifreleme yapılarak direk bankaya gönderildiğinden kredi kartı bilgilerine hiç bir şekilde ulaşılamaz.

 
Mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu nedir?
 
Online alışveriş gibi uzaktan gerçekleştirilen satışlarda tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.

 
Fatura kesilirken TC Kimlik numaramı neden yazmalıyım?
 
Satın alma işlemi yapıldığında adınıza bir fatura kesilir. Bu faturanın kesilip vergi yükümlülüğümüzü tamamlayabilmek için vatandaşlık numarasına ihtiyacımız var, bu yasal bir zorunluluktur.

Bu bilgi, üye olurken Gizlilik Sözleşmemizde de belirttiğimiz gibi, kimseyle paylaşılmamaktadır.



Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?
 
Ana sayfada yer alan hesabım menüsüne tıklayarak açılan sayfada sol menüde yer alan siparişlerim bölümüne tıklayarak siparişlerinizin durumunu takip edebilirsiniz.

 
Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?
 
Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2 veya 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.

Özel gün ve haftalar ile resmi tatil dönemlerinde, ürün teslimatlarında 1 ile 2 gün arasında gecikme yaşanabilir.



 
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
 
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

 
Yurt dışından sipariş verebilir miyim?
 
Maalesef, yurtdışından sipariş henüz verilememektedir.

 
Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?
 
Ana sayfada yer Kargom Nerede? bölümüne tıklayarak açılan sayfadaki forma e-posta adresiniz ve sipariş no bilgilerinizi girerek kargo takibinizi yapabilirsiniz.

 
Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
 
Kargonuzun ulaşmaması durumunda, Hesabım>Siparişlerim bölümünde bulunan kargo takip numaranızı not ediniz ve seçtiğiniz teslimat tipine göre 444 99 99 numaralı Yurtiçi Kargo müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

 
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
 
Siparişinizi oluşturduktan sonra, eğer ürününüz henüz kargoya verilmediyse, Hesabım>Siparişlerim bölümünden ''Siparişi İptal Et'' butonuna tıklayarak siparişinizin iptal talebini tarafımıza gönderebilirsiniz. Siparişiniz gün içerisinde iptal edilecektir.

 
Satın aldığım elime ulaşan ürünü değiştirmek / iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
 
Temalu online alışveriş sitemizi üye olmadan gezebilirsiniz ve alışveriş yapabilirsiniz.

 
Hangi durumlarda ürünü iade edebilirim?
 
İade talebinizin kabul edilmesi için gönderilen ürünün paketinin hasar almamış,ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir.

İade talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlar şunlardır;

Kişiye özel hazırlanan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir. ( Özel ölçü, özel boya vs. )

Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.

Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dokümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir.

Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.



 
İade ettiğim ürünün ödemesini nasıl geri alacağım?
 
İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde ürün bize ulaştıktan sonra yapılacaktır.

Örneğin,ödemenizi Havale/EFT ile yaptığınız takdirde iadeniz adınıza kayıtlı olan hesap bilgileriniz sizden alınarak Havale/EFT yoluyla tarafınıza iade edilmektedir.

Ödemenizi kredi kartınıza taksit seçeneği ile yaptığınız takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Kredi kartına taksitli alışverişlerinizin geri ödenirken yine aynı şekilde taksitli olarak iade edilme sistemi bankanız tarafından belirlenmiştir.

Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi, bankanıza göre değişkenlik göstermektedir.